Tuesday, October 16, 2012

2 nädalat

Hei-Hei
Kui mu mälu mind ei peata siis saab homme kaks nädalat täis...ehk siis katsumuse lõpuni on jäänud ilus ümmargune 10 :) 
Tahaks öleda, et vahepeal on palju vett merre voolanud aga tegelikut mitte eriti. 
Toitumisega olen enamvähem joone peal. Ma ei hakka oma üksikasjaliku menüüd siia kirjutama, aga nii palju võin öeld et rohkel värsket, sekka paar keedu muna ja muud head paremat ka. Kuigi midagi pean ma ilmselt siiki korrigeerima, sest nagu ma eile doonoriks minnes teada sain olen ma omale kusagilt rauapuuduse külge pookinud :S Aga mis on tõeline võlumari...need on GOJI'd. whaaa??? mhm justnimelt...magusaisu pole (ausõna see on ime minu puhul) ja seda esimesest päevas ja energiat on ka rohkem, ma ei tõuse enam hommikul mõttega "faaak uni on, lähen ostan rimist mõne energiajoogi". Kehakaal vähemalt ei tõuse enam vaid langeb...hästi tasakesi aga langeb :) 

Suitsetamise koheapealt nii palju, et...ikka suitsetan :S 

See e-sigaret oli asjalik aga suri ühepäevaga ära, käisin poes vahetasin vajaliku osa välja...aga tundub et see sureb ikka ära- ei viitsi jamada sellega, vbl siis kui ma enam ei suitseta ja olen hullumas suitsu järgi, et siis tõmban paar nikotiinivaba mahvi.
Tegelt üritan hetkel välja mõelda päeva et millal oleks parim maha jätta...
mkm homme ei saa, sest laupeval on ees pikk autosõit üksina ja autos suitsetamine on lemmik tegevus. Kuidas oleks järgmine nädal....eee nädalavahetusel on pidu kuhu mul võib olla õnnestub minna ja enamus suitsetavad ja ma ei ole just tuntud oma tugeva tahtejõu poolest...nii kui tuleb päehe mõte et ah pohhui ma teen suitsu siis lähen kas või 100km kaugusele seda saama.
Seega sobivat ajastust või meetodit on vaja. 
Äkki ootan seda päeva millal ema ka mahajätab, koos on ju ikka lihtsam...ta lubas ka loobuda...aga äkki ta mõtleb ümber või on see liiga kaugel tulevikus. 
Ei tea mis teha...
Kui keegi teab siis andgu teada...ja endiselt ootan edulugusid seoses suitsuga :) 

PS: Postitan siis kui midagi postitada on, but still, stay tuned! :)

No comments:

Post a Comment